•~-.¸-(_منتـــديات ZOOM ترحــــب بكم_)-,.-~*'
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

•~-.¸-(_منتـــديات ZOOM ترحــــب بكم_)-,.-~*'

!!‡™¨¨°¤¦كل ما هوا جديد و ممتع يوجد فى عالم منتدانا زووومـ¦¤°¨¨™‡¶!

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت تموتك من الضحك

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mido99
°•.♥.•° نائب المدير العام °•.♥.•°
°•.♥.•° نائب المدير العام °•.♥.•°

نكت تموتك من الضحك Empty
مُساهمةموضوع: نكت تموتك من الضحك   نكت تموتك من الضحك Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 17, 2007 5:47 am

مرة كان فى كتكوت صغير معلق فى رقبته سلسلة فيها صورة بيض اومليت فساله كتكوت صديقه بيقوله صورة مين دى قاله صورة اخويا الشهيد

مرة واحد مسطول قاعد يفكر مع نفسه ويقول

"جمبرى فى الطبق؟ لا لا ارنب فى الجردل؟ برضه لا مش دى استكوزا فى البانيو؟ يوووة برضه مش دى، انا هتصل
اعرف من الدكتور احسن."راح اتصل بيه وساله "يا دكتور انا عندى ايه؟" قال له
"انا قولت لك ميت مرة انت عندك سرطان فى الحوض
بخيل راح عشان يتجوز

ابو العروسة بيقولوا احنا عايزين مهر عشر تلاف جنية
البخيل قاله:ايه عشر تلاف جنية ده انا معروض عليا بالفين وحامل كمان

مره واحد صعيدى أتخنق من مراته
ولع فى نفسه وحضنها

مرة 2 حول قاعدين جنب بعض فى الفصل كل ما ييجوا
يكتبوا كل واحد يكتب فى كشكول التانى الابلة زهقت قالت لهم اللى هيكتب فى كراستة هدى له شيكولاتاية واحد كتب فى كراستة الابلة ادتة شوكولاتاية حطها فى بؤ اللى جنبة

توأم شاف أخوه قال له كنت فين من الصبح يا

حيوان أمك حمتني مرتين

مرة واحد بيعاكس وحدة سودة قالها اموت فــ
البيبسى تفت عليه قالها وكمان بتفورى

مرة واحد اجنبى وواحد فرنسى وواحد هندى عايزين يسمعوا صدا صوتهم راحوا عند جبال نياجرا
الاجنبى قال:هاللوصدا الصوت رد وقال:هاللو
الفرنسى قال:بونجور صدا الصوت رد وقال:بونجور
الهندى قال:هنجينج بوج شينج صدا الصوت قال :اية؟ بتقول اية؟؟

واحدة ست راحت للدكتور قالته يادكتور إبنى مبياكلش كويس قالها طيب بيفطر إيه قالتله

ياعين أمه ياعين أمه بيفطر20بيضة بس قالهاطيب بيتغدى إيه قالتله ياعين أمه ياعين أمه30فرخة بس قالها طيب بيتعشيه إيه قالتله ياعين أمه ياعين أمه ورك خروف بس رد عليها وقالها ياعين أمه ياعين أمه كمان شوية ياكل الدكتور وأمه

مرة واحد غبى مش عايز يروح المدرسة ابوه قاله ليه مش عايز تروح المدرسة اصل يا بابا

المدرس بيقولى انا غبى ومبفهمش قالوا تب انا هروح معاك المدرسةوهشوف المدرس المهم ان ابو الواد راح المدرسة قال للمدرس انت ليه بتقول على ابنى غبى ومبيفهمش المدرس قال انا هثبتلك ان ابنك غبى راح المدرس قال للواد روح شوفنى فى مكتب الناظر وتعالى راح الواد وجيه قال مش موجود فى مكتب الناظر راح ابو الواد قال ملقتهوش فى مكتبالناظر انزل شوفو فى الحوش

مرة فيل اتجوز نمله وبعد ايام زهق منها فقالها انتي طالق

فقالتله والفيل اللي في بطني

مسطول راح المحكمه القاضى بيسأله انت متجوز مين؟قاله متجوز واحده ست
القاضى:انت بتهرج هو فى حد بيتجوز واحد راجل

المسطول:اه اختى

واحد مسطول ماشى فى الشارع قابل واحد قاله ازيك يا محمد انت اتغيرت اوى يا محمد عنيك ووشك وشكلك

اتغير قوى يا محمد رد عليه وقاله انا مش محمد قاله ياه وكمان غيرت اسمك

واحد باشا الزمن دار عليه وافتقر حب يشتغل اشتغل بتاع فجل وجرجير

وقف فى السوق وهو لابس الطربوش وبيقول فجل يا حوش جرجير يا كلاب

مرة واحد جزار قال لمراتة : انت ما حطيطيش

احمر لية قالتلة: الاحمر خلص احطلك دهن

مرة واحد مسطول مروح البيت وبقالو ساعة مش عارف يفتح الباب مراتة من البلكونة بتقولو ارميلك المفتاح قالها لا المفتاح معاية ارميلى خرم الباب

ظابط مسك واحد مسطول بالليل كان معاه حشيش سأله انت بتشرب حشيش؟ قاله ايوه يا باشا، وبتاجر فيه كمان؟ قاله ايوه ، تاني يوم اتعرض على النيابة سأله وكيل النيابة انت بتشرب حشيش؟ قاله لا يا بيه، طب بتاجر فيه؟ قاله لا يا بيه قاله ليه قلت للظابط كده؟ قاله كنت مسطول يا بيه

اتنين مساطيل ركبوا اتوبيس بدورين اللي فوق سأل اللي تحت انتوا ماشيين بسرعة كام؟ قاله 80 و انتوا؟ قاله لا إحنا السواق لسة ماجاش.

مرة واحد بيروح بيتة كل يوم سكران قام من النوم الصبح وقال لمراتة انتى يا ولية كل يوم تسيبى نور الحمام منور، مراته ردت عليه اتنيل انت اللي كل يوم بتخش الثلاجة

عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة دي هاينسوا حد!

واحد غبي رجع من السفر لقى الشقة مليانه صراصير.. غير قفل الباب

محشش قطع رأس أخوه وهو نايم...وقعد يضحك ويقول: هيتجنن لما يصحى الصبح وميلقهاش

مرة واحد غبي ضاعت محفظته راح القسم عمل محضر الظابط بيقولوا ماتقلقش يابلدينا هنجبهالك من تحت الأرض وبعد ما خرج من القسم شاف الناس بيحفروا للخط بتاع المترو راح قايلهم الهمة يارجالة سودة وبسوستة
mizo-admin
°•.♥.•°المشرف العام°•.♥.•°
mizo-admin

نكت تموتك من الضحك Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت تموتك من الضحك   نكت تموتك من الضحك Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 17, 2007 3:45 pm

هههههههههههههههههههههههههههههه يا عمونا ايه كدا دا انا موت من الضحك

على فكرة والله .....

ههههههههههههههههه بس بجد مشكور ميدو بالتوفيق ان شاء الله ..
http://zoom.forum-canada.com
ZOOM.net
°•.♥.•° المدير العام °•.♥.•°
°•.♥.•° المدير العام °•.♥.•°

نكت تموتك من الضحك Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت تموتك من الضحك   نكت تموتك من الضحك Icon_minitimeالخميس أبريل 19, 2007 2:35 am

ههههههههههههههههههههههه

انت مشكله يا ميدو و الله انا ميت من الضحك
http://ZOOM.yourme.net

نكت تموتك من الضحك
صفحة 1 من اصل 1